Εταιρεία Επικοινωνία

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 29 ΕΥΡΩ

ΑρχικήΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Επιστροφές

Επιστροφές

Επιστροφές γίνονται δεκτές όλες τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του καταστήματος. Για να αλλάξετε οποιοδήποτε προϊόν είναι απαραίτητο:

1. Να προσκομίσετε την Απόδειξη Αγοράς ή το Τιμολόγιο Αγοράς ή την Κάρτα Αλλαγής. Είναι αδύνατη οποιαδήποτε επιστροφή χωρίς παραστατικό.

2. Η ημερομηνία των ανωτέρω παραστατικών να μην είναι προγενέστερη των 30 ημερολογιακών ημερών. Εάν πρόκειται για προϊόν που δωρίστηκε αργότερα από την αγορά του, η ευθύνη βαρύνει τον αγοραστή.

3. Το προϊόν που επιστρέφετε να είναι στην αρχική του άριστη κατάσταση, σφραγισμένο, να μην είναι σπασμένο, λερωμένο, αλλοιωμένο ή τσαλακωμένο – τόσο το ίδιο όσο και η συσκευασία του. Εάν αγοράστηκε σε κακή κατάσταση, η ευθύνη βαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος μέσω ταχυδρομείου ή άλλης εταιρείας μεταφορών, αναλαμβάνετε ακέραια την ευθύνη για την σωστή προστατευτική συσκευασία του (αμπαλάρισμα) και την επιλογή κατάλληλης μεταφορικής εταιρείας ώστε να παραλάβουμε το προϊόν στην άριστη κατάσταση που το στείλαμε.

4. Το προϊόν που επιστρέφετε να μην είναι εποχιακό προϊόν ή προϊόν προσφοράς (ενημερώνεστε σχετικώς πριν προβείτε στην αγορά του).

5. Την ημέρα της επιστροφής να αγοράσετε άλλο ή άλλα προϊόντα, από τα διαθέσιμα του καταστήματος, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αξία του επιστρεφόμενου. Ως αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος υπολογίζεται πάντα η αξία της αγοράς του - όχι η τρέχουσα αξία του.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος , πρέπει να προηγηθεί ενημέρωση – τηλεφωνική ή μέσω e-mail. Ισχύουν αυστηρά οι 5 προϋποθέσεις που εφαρμόζονται στις απλές επιστροφές.

Μαζί με το ελαττωματικό προϊόν πρέπει να προσκομίσετε και την συσκευασία του, όπως και όλα τα περιεχόμενά της (έντυπα, οδηγίες, καλώδια, φορτιστές, αξεσουάρ, κτλ).

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος μέσω ταχυδρομείου ή άλλης εταιρείας μεταφορών, αναλαμβάνετε ακέραια την ευθύνη για την σωστή συσκευασία του (αμπαλάρισμα) και την επιλογή κατάλληλης μεταφορικής εταιρείας ώστε να παραλάβουμε το προϊόν στην άριστη κατάσταση που το στείλαμε.

Τα προϊόντα που καλύπτονται από τον Εισαγωγέα ή τον Κατασκευαστή με Εγγύηση ή Τμήμα Service ή Τμήμα Ανταλλακτικών, φέρουν ειδική σήμανση μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας και για οποιοδήποτε πρόβλημα απευθύνεστε απ’ ευθείας σε αυτούς. Για τα υπόλοιπα προϊόντα, χρειαζόμαστε ένα εύλογο χρονικό περιθώριο (μία εβδομάδα το περισσότερο), προκειμένου να επικοινωνήσουμε με την προμηθεύτρια εταιρεία ώστε να διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του αγοραστή. Εάν δεν διαπιστωθεί ευθύνη του αγοραστή, προχωράμε στην αντικατάστασή του με όμοιο προϊόν (εφόσον είναι διαθέσιμο) ή με άλλο προϊόν.

Δεν δεχόμαστε ως ελαττωματικό κανένα προϊόν του οποίου η συσκευασία επιτρέπει την δοκιμή (try me) ή δοκιμάστηκε στο κατάστημα ή αγοράστηκε εκτός συσκευασίας.

ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ: Εποχιακά Προϊόντα - Προϊόντα Προσφοράς (Εκθεσιακά ή Stock) - Συναρμολογημένα Προϊόντα

Την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς προκύψει, αναλαμβάνει η συνεργαζόμενη Ασφαλιστική Εταιρεία Νομικής Κάλυψης και αρμόδια είναι τα Δικαστήρια Πειραιώς.